Saturday 27 April 2013

BeLoVEd FamiLy PRS : SaGiL

21/04/2013 : Sagil,Ledang..

Wahh.. teruja btol aritu nak pi mandi air terjun kat Sagil. Walaupun badan ni letih sgt, tapi hati meronta-ronta nak pergi jugak.. hehe.. Yang buatkan hati ni lagi teruja adalah sbb dapt pi dgn abg din, kak odah, kak ros, rafique, bani, shahrul , daie dan munir.. mereka semua ni adalah keluarga kedua yang paling aku sayangi.. walaupun hari ahad tu x semua dpt berkumpul, tp aku tetap bersyukur sbb masih dapt gather sama2 lagi.. yela, maklum la semua dah start bekerjaya.. yg masih belajar pun tinggal beberapa org jer.. Bila dpt kumpul cam ni, rase cam semua penat dan masalah kat dalam dunia ni semua hilang... best sgt!
Bila la agak2nye dapat gather sama2 lagikan... klu bole biarlah penuh semua ahli.. Rindu sangat2 kat dieorang.. Walau dimanapun mereka semua berada, aku doakan mereka semua sihat dan berjaya dalam semua benda yang mereka lakukan.. REALLY MIZ THEM SO MUCH...

hehe.. ni baru sikit.. klu ade mase nnt aku kenalkan semua Ahli Keluarga PRS aku ye.. :)
bila Shahrul kne Prank buat 'Batu Terapung'..hehe

abg din kesejukkan.. 

bile dieorg dah stat masuk 'air'- waterboy

ni la jadinye bile jd model SabuN~ haha

kamilah Model Shampoo air Terjun !

ambik! simbah lagi2!!




No comments:

Post a Comment